Back to future..

Jag vaknade klockan två idag. Eller nej.. det blir ju klockan tre! Suck... Sov bort hela dagen men jag kom hem sent.
Nadine har influensa och jag mår inge vidare heller! Jag är förkyld, har huvudvärk och mensvärk!
Och det är verkligen konstigt att jag har mens. Jag brukar ha tre veckor emellan varje period men nu hade jag bara två veckor och det har jag inte haft på typ fyra år.
-Är det konstigt att prata om mens? Jag tycker inte man ska tabubelägga det..

Fafa kom hem hit nyss med mitt paraply som jag köpte i England! Det är så coolt :-) Ni får se det senare. 
Han kom även hit med 25 croissanter från England till Nadine och mig. Haha, vi älskar ju de! Och det kom perfekt till morgonkaffet!

Fick också en present från Fafa. Han visste att jag ville ha den.. Det är en termomugg i form av ett kameraobjektiv! Så jävla coolt! 

Igår var jag med Nadine och hennes föredetta klasskompisar. Vi hade det jättetrevligt. Vi myste med VP, mat, snacks och massa prat! Vi gick hem fr. Blåsut tillsammans med Joppe som också bor här i Bagis. Det var verkligen mysigt och trevligt att umgås med dem igår. Jag har inte träffat vissa sedan nian!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...