Dagens outfit - nya skorna!

Såhär såg jag ut idag :-) Mina nya skor är så fiiiina! Gillar dem verkligen :-D 
Idag var Nadine och jag på stan och hon köpte en borste från Åhléns(En sådan som jag länkade här). Den borsten är verkligen superskön - jag gillar den starkt! Hon köpte ett par supergulliga trosor också. Men tror inte hon kommer visa upp de i sin blogg, hon kommer förmodligen bli arg över att jag ens drog upp det här i min blogg, nunna som hon är..
Efter en timmas vistande på stan så åkte vi hem. Jag lagade i ordning mellismat(MIDDAG) och nu sitter jag i min säng och är alldeles dö-trött. Det är jobbigt att vara i skolan hela dagarna när man får så dålig mat där. Man är helt slut när man kommer hem pga noll,noll noll näring och inge syre i pallet heller! De finns knappt luft i vårat klassrum - nästa som att man står vi fönstret och kipar efter anda!

Oj vad mycket strunt jag har skrivit nu... Ska kanske styrketräna sedan, vi får se! 
Den här veckan har verkligen gått superfort! Jag hänger knappt med. Nyss var det ju sportlov? aja.. 

Skinnjacka_Vero Moda (Finns inte kvar, men de kan ha liknande) | Halsduk_Mammas | Jeggings_VILA | Tröja_PRIMARK, England | Skor_VAGABOND



PUSS!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...