Dagens Shopping!

Idag drog jag in till stan med Nadine. Det var mysigt :-) Jag handlade ett par skor, som jag tycker är DÖ-SNYGGA! Verkligen cool. Jag gillar platå - kan dock tycka att det ser lite ut som hovar(!) fast dessa funkar liksom. Coola :-) 6 cm klack tror jag. Märket är VAGABOND och det går på 700:-



Jag köpte även den här tröjan. Har letat efter en stickad vit tröja och denna är perfekt. Snygg skärning också. Den går upp lite vi magen så den passar perfekt att ha innanför byxlinningen! Ärmarna är också snygga, de går upp lite så man "slipper" vika upp och hålla på. Armbanden kommer skymtas lätt :-) Lite 3/4 ärmar typ. I like!
Från ZARA och kostar 200:- :-)





Sedan köpte jag fyra deodoranter och fyra tuggummipaket. BÄSTA deon och bästa smaken på tuggummi!
Behöver jag säga att det var rea? hihi SPRING till MatDax! ;-)

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan sova sött, puss!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...