DIY - Med pärlor!

När jag satt på tunnelbanan på väg till skolan igår hade en tjej framför mig några supercoola hörlurar. Hon hade satt fast pärlor på dem! Jag blev såklart helt inspirerad så det första jag gjorde när jag kom till skolan var att slänga fram alla rörpärlor! Mina, Jag och Nadine satt och pillade. Nu har jag superont i fingertopparna hehe men visst blev det coolt?

Började göra regnbågens färger men bestämde mig för att köra Reggae ist. :-) 

Väldigt enkelt. Bara att skära ett jack i pärlan och sedan trä på den. :-) Jacken syns inte sedan - Stort plus ;-)
Igår kom Pappa till skolan och vi satt i en soffa och pratade - Han jag och Nadine.
Jag hade ringar på mig igår och när Pappa såg en av dem blev han väl kär i den eller något så han fick den. 
Han älskar ju silverlänkar och ringar. :-) Den passade hans lillfinger haha. Men det är fet som FAN - ser väldigt tufft ut ;-)

PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...