En Turk från Turkiet.

I veckan kom Farhan hem från England och han är här för att stanna :-D Farhan är min storasysters kille och han är som en storebror för mig :-) Av Fafa fick jag massa hårsnoddar! Sådana utan metall :-) Kan inte ha med metall, de går sönder direkt.. Jag fick även massa färgglada hälstrumpor - supersöta! Hihi Tack Farhan. OCH haha jag fick massa Croissanter! haha grejen är att Nadine och jag älskade några särskilda croissanter i England och nu hade Fafa köpt med en påse med sånna! Vi åt upp alla direkt... JÄTTEGOTT!

Vi åt middag hos Farhan igår, det var jättegott. Gillar deras saltkar starkt! Supergrym ju! Han är turk och kommer från Turkiet haha - saltkaret alltså.

Innan middagen var jag hos Klara och myste! Vi snackade om allt och inget, har saknat henne :-) Det var kul men eftersom jag skulle passa middagstiden så blev det väldigt snabbt. Tiden flög iväg. 
Ang. bilderna, ej i ordning, är det Klara när hon provar mina skor, hennes coola kalender, hennes supersnygga mask och skönheten hon själv :-) 
Sen är det turken och Nadine hos Fafa.

Meningen var att jag skulle träffa Nadine och Leyla efter att ha träffat en killkompis och förmodligen möta upp Loke, men jag gjorde en judas och svek dem allihop. Jag blev supertrött och somnade som en stock direkt när jag kom hem.



Puss!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...