God Morgon.

Idag ska jag plugga för jag har skjutit upp det hela veckan. Verkligen ingen bra idé men it is what it is :-)
Hm.. Man märker verkligen att våren är här nu. Men snart kommer April och då brukar det ju komma en och annan snöstorm! Som förra året.. burr!

I affärerna finns det så fina kläder :-) Eller ja, färger iaf. Det har kommit in massa grön och jag älskar ju grönt!
Ska köpa min gröna byxor snart. Måste hitta några som passar perfekt bara.... De på Topshop satt inte bra och de var mer som jeggings. Ska kolla andra affärer också. Vill ha vita, bebisrosa och mintgröna jeans också!
Ska köpa fina blusar och sådant också... Men FÖRST måste jag städa garderoben.

Nu ska jag gå upp och äta frukost. Har dock sådan fruktansvärd träningsvärk att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Ser ut som en zombie när jag går!!

PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...