Har tränat!

Idag har jag styrketränat lite :-) 
Tränade med hantlar. Det blev benen, rumpan, magen och lite rygg!

Skönt som tusan att träna. :-) Direkt efter fick jag god middag tillagad av Nadine. ungsbakad lax med ris.... det var supergott!

När vi var mätta och belåtna gick jag ner till Ica och köpte lite hushållsvaror :-) 
Nu ligger jag i sängen efter en skön dusch och ska anart sova, är ganska trött trots att jag sov ungefär åtta timmar inatt! :-O

När jag kollar på min header fattar jag inte vad jag tänkte med, den är ju hemskt!!! 
Byter tillbaka till den andra NU!... Usch och fy, man ser inte att mina brillor är übercoola utan jag ser bara ut som en glasögonorm! :-(



Förresten bara så ni vet så gled jag inte runt med mina converse idag.. jag rockade mina kicks istället! (Kände att jag hade ljugit för er och ville ställa allt till rätta bara..)

PUSS! och godnatt!

Love letters
Postat av: Farhan

Men sluta! Din header är det inget fel på! Inget fet på att vara glasögonorm heller :P

2012-03-06 @ 22:24:20

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...