Hon har en tarm runt halsen!

Idag fotade vi med en kakburk(CAMERA OBSCURA) och framkallade sedan bilderna i ett mörkrum - det var väldigt intressant att lära sig. Men det var våran sista fotolektion - Buuhuuu! Tur att jag inte missade den :-)

Efter skolan drog Nadine och jag in i en affär och jag hittade seriöst världens största halsduk. Hur skön och mysig som helst! Och stor och tung.... Skulle kunna köpa den om fallet inte var så att den påminde mig om en tarm, den var liksom rosa..



Jag vet att jag inte ser lyckligast ut i världen på bilden haha, men jag är glad. Eller inte just nu faktiskt, är jättearg så ska ut och springa!

PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...