I'm wearing black today - with that smile you gave me.

Ligger i paltkoma och orkar inte gå upp ur sängen för att ta en bra outfit-bild. Rockar webcam istället.
Sebastian ringde och frågade om jag ville kolla på hans match imorgon. Jag vet inte ännu - tror vi ska ha gäster. Vi får se. 
Så här såg jag ut idag i alla fall. Väldigt markerade ögonbryn, har inte målat på något utan bara fyllt i dem där de är tunna. Jag tycker det kan bli mycket med starka bryn ibland - Jag ser nästan för sur ut men det funkade idag till outfiten! Hade mitt vintage-skärp idag - och det funkade lika bra till mina höga svarta jeans som till mina låga. :-) Plus i kanten!

Tröja_H&M | Byxor_BIKBOK | Skärp_Vintage | Skor_Converse(gula) | Armband_Mammas

Puss..



Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...