In love with you.

Godmorgon på er underbara.
Skrev igår att jag skulle drömma och min prins - det gjorde jag också..
Älskar ni också att vakna upp med strålande humör pga en dröm? Jag kan leva på en dröm i flera dagar. Jag älskar känslan en dröm kan ge mig.
Det gjorde den här.

Jag tror att jag är kär.

En gång var jag så kär att det var jobbigt att bara andas. Ni vet när det trycker över bröstet hela tiden och man vill skrika "jag saknar dig!" - så var fallet för mig iaf.
Nej. Det är absolut inte mitt ex(fattar ni? jag vill inte ens skriva mitt, vill inte ha med honom att göra alls!!) Jag var aldrig kär i honom. Han är den respektlösaste personen jag någonsin träffat.
Men som sagt, always a lesson never a mistake.

Tillbaka till det roliga. Kääääär.... Åh jag vet inte om jag är käääär.

Godmorgon iaf. Sitter och dricker morgonkaffet nu.

Puss puss och PUSS!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...