Jag vs. Bratz?

Nu skulle jag igentligen motionssimmat och badat bastu men nej badet var stängt. Nadine och promenerade hem och jag åt mat direkt :-) Var vrålhungrig.

Var i stan idag och fick med mig ett par byxor och en stickad tröja. På är sååå snygga :-) Och båda var på rea, gissa om jag vart glad när de bara kostade 75 kronor styck? Svar: YES. Superglad och väldigt nöjd.
Bilder på de får ni senare... 

Måste städa mitt rum nu men vet inte om jag riktigt orkar, är faktiskt otroligt trött. 

Jaja, idag på vägen hem tog jag upp mobilen och knäppte ett kort på min skugga, ser det inte stört roligt ut?
påminnde mig om de fula bratzdockorna..



PUSS!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...