Mår så frukstansvärt dåligt!

Har en sådan hemsk mensvärk att jag inte vet vad jag ska ta mig till. 
Jag är glad ändå då jag ser det som ett tecken på att jag är frisk, MEN det gör så ont! Jag kan knappt andas eller röra mig. 
Kommer ha kort stubin hela veckan och nya finnar kommer flytta in i ansiktet.
Nästan värst av allt är att jag inte kommer kunna träna.
Träna med mens går ju men träna med mensvärk är förskräckligt. Nästan omöjligt.
Aj, aj, aj vad ont det gör!


Jag och Shan.

PUSS

Love letters
Postat av: Farhan

Nämen vad söta! :D

2012-03-05 @ 20:14:24
Postat av: ALEXANDRA

Hoppas det går över snart!

2012-03-05 @ 22:05:52
URL: http://fashionink.se

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...