MMS med varandra..

Åh.. Jag har varit så arg idag. Det är verkligen jobbigt att vara arg. Ibland är det skönt dock. Men just idag var det jobbigt.

I inlägget innan skrev jag att jag skulle ut och springa. Vilket jag gjorde - eller jag började blöda nösblod så jag powerwalkade resten av vägen. Blev en halv mil idag också. :-)

Nyss spelade jag UNO med familjen. Mysigt. Det var länge sedan jag spelade det så låg lite nostalgi i luften.

Så här kan det se ut när Loke och jag MMS:ar med varandra.



Min fina vän, som gjorde en Judas idag och kunde inte ses. Men han var jätteledsen över det - vi får nog ses i helgen. :-) 

Godnatt, PUSS


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...