NY FRILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!



STOR skillnad va? Bäst av allt jag klippte lugg också :-D



Så det var därför ni inte fick läsa något morgoninlägg.. Jag har nämligen varit hos frissan. Bästa frisören någonsin! Är så nöjd :-) 

Efter att jag och mina systrar klippt oss så åkte vi intill stan. Jag testade gröna jeans från Topshop men de satt inte alls bra! Vill ju ha några som sitter utmärkt.. hm jaja PUSS

vad tycks??

Love letters
Postat av: Farhan

Men vad fint!

Annorlunda det var att se dig i lugg! .. Tror inte att jag någonsin har sett dig med det förr.

2012-03-02 @ 17:36:17
Postat av: Nadja

Sjukt snyggt! :)

2012-03-03 @ 01:46:41
URL: http://nadjaheikkinen.blogg.se/

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...