Rosa, Pink, Rosado!

I stan köpte jag ett likadant armband som jag köpte igår. Det är verkligen urgulligt och helt i min stil!
Juste smyckena var på REA. 75% hihi :-) Så armbandet kostade 25 kronor istället för hundra... Kändes väldigt värt!
Köpte en ny dagbok inne på Ordning&Reda, har redan haft den modellen fast lila och jag tyckte verkligen om att skriva i den. Dock fick det bli favoritfärgen rosa den här gången!
Skrivboken gick på tvåhundra svenska riksdaler! 

Ville visa min frukost också, såååå himla gott! - Eller ja, jag gillar faktiskt inte jordgubbar särskilt mycket - men det är ju nyttigt!
Och fina blommor stod på bordet. åh.. Har ni sett alla fina blommor som har kommit nu? Jag har sett massa snödroppar och rabattblommor. 

PUSS på er. Snart ska Nadine och jag bege oss till ett gäng kompisar och ha myskväll typ.

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...