Tillbaka till förr.

Hej alla goa! 
Jag har precis plockat fram mina ögonstenar - aka dagböcker. 
Ska läsa alla nu och hoppas på lite förståelse. 
Jag älskar mig själv för många saker men en utav av dem är att jag alltid skrivit dagbok. 
Den första dagboken innehöll väl mest "Hej idag lekte jag med Lina. Det var kul. Hejdå!"
Senare böcker innehåller deepfeelings höhö. Men ibland känner jag inte igen mig själv och i vissa tillfällen vill jag resa tillbaka i tiden å bara ruska om mig själv!

Lyssnar på Sade nu och dricker kaffe. Ska läsa en stund sedan ut och springa. :-) 
Hade lite problem med att hålla upp alla böcker... HEHE
p

Jag börjar nästan gråta av tanken på att Någon av mina älsklingar skulle försvinna.
Skulle det någonsin brinna i vårat hus skulle jag rädda dessa efter min familj.
Skulle en person ens öppna min dagbok - skulle denne/a aldrig bli förlåten.

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...