Vintagekänsla.

Hej alla goa och glada.
Idag hade jag bara en lektion och det enda jag gjorde var att läsa en artikel. Seriösa Fryhuset. Sitter och pratar med Erik om det just nu, att jag kommer sluta upp som en luffare - känns tufft, jag är ju en prinsessa :-D

Jag åt lunch i skolan och efter det mötte jag och Nadine upp Lukas. Vi gick till en andrahands-affär och jag köpte ett bälte. Det är urläckert tycker jag :-) Det kostade endast 40 kronor(!), gissa om jag är glad :-) hihi. Det kommer jag matcha till bla Svarta underdelar. 





Übersnyggt va? :-) Tycker jag iaf. Ska ge Nadine 40 spänn nu, hon betalade skärpet för jag behövde springa till tuben. Ville ju inte komma försent till jobbet
Det gick bra, är lite rikare nu och fick även en ansiktskräm och ett rengöringsskum :-D

åååh. Mitt fina skärp. Sitter redan i huvudet(inte bokstavligen) och planerar outfits inför P&L. Hehe. Man måste ju vara både snygg och bekväm men samtidigt vill man ju inte ha kläder man är för rädd om. hm.. Måste köpa massa shorts. jaja. Jobba mer blir det!

PUSS! :-)

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...