Odd Molly.

Godmorgon alla solstrålar!

Nu sitter jag i sängen och kollar igenom Odd Molly kläder. Älska verkligen deras kläder, det är så min stil.. Tyvärr så är plånkan tight. - Men idag ska jag jobba! :-) Ska bli kul, vi får se hur det går. Mer om det senare. 

Jag har sovmorgon idag.. Superskönt. Börjar klockan elva. Måste berätta om en härlig incident som nyss hände... Jag skulle göra kaffe, precis som jag alltid gör. När jag ska börja så häller jag två skopor utanför bryggan, jag blev lite smått irriterad eftersom det är så jobbigt med bryggkaffe överallt. Aja, när jag sedan skulle hälla upp kaffet i koppen hamnade hälften på bänken. Jävligt kul.. Jag torkar upp och går ner och sätter mig i sängen varpå två klunkar sugs i min madrass. 

Jaja, allt går att tvätta och städa. Man ska inte sura över spilld mjölk :-)



Hmm... Undrar vad jag ska ha på mig idag... :-)
PUSS!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...