På bror

Dammsugit har jag gjort. Resten återstår. Håller på att rensa min garderob! Eller ja, mina tre byrårer och mina två garderober. Allt ska skänkas. Måste ha mer utrymme. - Jag är så dålig på att göra mig av med kläder. Tror hela tiden att jag kommer använda dem igen. Största lögnen då de flesta kläderna legat orörda i typ tre år..

Har tömt en byrå - TYP Haha det är så svårt..

Nu sitter jag och Nello och snackar. Jag försökte leka lite bagisthug men det gick inte så bra. Haha!


Puss

Love letters
Postat av: johanna

Tävling på bloggen, var gärna med och tävla!



http://johannamatildah.blogg.se/2012/march/tavlingen-ar-igang.html



Kram :)

2012-03-17 @ 15:18:38

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...