Äntligen ett MVG-barn (?)

Vaknade för två timmar sedan. Eller nä, Mamma kom ner och väkte mig. Låg och smsade inatt, fram till klockan var över 05.00  - Känner mig som en trettonåring igen, då kunde jag ligga hela nätterna och smsa. Inte konstigt att jag hade så jädra dåliga betyg när jag gick ut. 
På tal om betyg så fick jag MVG på min senaste inlämning! Och när vi hade vikarie i fredags så frågade han om Nadine och jag var MVG-barnen i klassen. Klart man blev glad Hihi! :-) 
Jag har fått högsta betyg på alla mina senaste inlämningar... Okej, herregud vad jag skryter! 

Så.. Mamma och jag har en deal att vi ska läsa ut en bok varje vecka. Vi får se hur det går. Vi båda gillar att läsa så det kommer nog inte bli något problem. Det handlar mest om att prioritera!



Klämde en finne på kinden... Ser förjävligt ut. AJA! 

PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...