Inte ens med korsade fingrar kunde du hålla dem.

På senaste tiden har jag haft så mycket att ta itu med att jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva här i bloggen. Jag kan skriva så mycket egentligen. Men det får inte bli för privat och jag vill inte svara på frågor som inte ställs. Det är svårt att förklara men jag hoppas någon känner igen sig och förstår.

Jag mår fett bra nu jag vet att valet om att vara singel var rätt och Sebbe har bevisat det för varenda öre. Finns ingen anledning till att blicka tillbaka längre. Och det känns faktiskt bra. Allting handlar dock inte om Sebbe det är mycket annat också. Har skrivit dagbok och lyssnat på musik som får mig att förstå. 

Fan nu blev det här en för känsloblottande text ändå.

Så många lögner. Inte ens med korsade fingrar kunde du hålla dem.

Godnatt - puss!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...