We don't waste no precious time.

Igårkväll var jag med Nadine och Leyla. Vi myste omkring och det var helt soft.
In mot natten skiljdes vi åt och jag drog till en killkompis och sov över hos honom. Nadine sov hos Leyla. 
Jag skulle också sovit där men att sova tre stycken i en 90-säng kändes inte så lockande.

Ja, förlåt för den dålig uppdatering. En för ofta kommande urrsäkt. 
Jag har haft ont i huvudet hela dagen och därav blev fikat med Klara inställt. Badminton med familjen blev också inställt och det kändes trist.. men alla verkade ha vaknat på fel sida.

Nadine hade med sig kameran igår men orkar inte hämta den, så istället snyltar jag en bild på mig själv från hennes blogg. (Hennes blogg finns länkad på sidspalten).



PUSS, hoppas ni mår bra.

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...