Älghult Dag Ett - 17 Maj

Nere i Älghult skrev jag Dagbok om dagarna, som jag tänkte ladda upp nu de kommade dagarna. Det kommer kanske bli lite struligt, men jag har fullt upp den här veckan med plugg så det blir bäst så! 


Hej allihopa.
Jag sitter i sängen här i Älghult. Nadine och jag sover nere i källaren (kusligt..) men det är soft, lite väl kallt bara fast jag sitter ju å andra sidan med Oscars stora stickade kofta samt med mina Canada Snow sockor. 
Klockan 15.30 kom vi fram med en färd som för mig startades vid tiotiden. Ganska lång färd ner till Småland må jag säga! 

Men det gick bra och även fast jag slocknade ganska tidigt i Oscars säng(igårkväll) så sov jag i bilden nästan hela resan.

Burr vad kallt det är här nere. . Värmer händerna mot datorn nu, ni vet som man brukar göra när den ligger i knät?

Alla är här nu -  Marja, Lisa, Terese, Jasmine, Farhan, Nadine, Pappa och jag!
Får se vad vi hittar på imorgon.

Jag vet inte om jag visat er min Skinnrygga ännu? Jag har i alla fall bilder på den i en mapp här på datorn. .
Visst är den snygg? Jag reste med den hit och min Skinnbag som jag ärvt av Mamma.



PUSS på er.


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...