Älghult Dag Två - 18 Maj

Sitter i Hammocken ute i solen. :-)
Superfint väder och det bästa är att jag sitter i ett litet lusthus som har el, så jag kan skriva på datorn utomhus!
Äter ananas och banan och det är helt gudomligt gott. Jag startade dagen med Rågkuse och Grapefrukt och tog sedan en kort joggingtur ner till sjön.

Oscar har fått mig att gilla grapefrukt. Han äter vit(gul?) grapefrukt hela tiden, dock fanns inte det här i deras lilla konsum så jag tog röd – men den är också jättegod! Pappa och Marja(Pappas tjej) är faktiskt och handlar just nu och köper ännu mer Grape!

Har legat i solen idag å stekt, har fått lite bränna :-) Nadine och Lisa(styvsyster) ligger fortfarande och solar. Jasmine tränar Terese(styvlillasyster) i Kung Fu och Farhan sitter bredvid mig och spelar gitarr!

Puss!


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...