Dedicated To You

Kom nyss hem från Jobbet - tjänade 150 kronor i timlön idag! :-) Nice..
Är ganska upprörd(inte arg) just nu. Säger bara en sak: Kärlek kan dra åt helvete. 
Ja, jag låter jättetöntig när jag säger så men jag kan inte hjälpa att det är så jag känner.
Jag orkar inte kärlek just nu. Jag vill vara singel. Men samtidigt känns det som att jag hittat min soulmate - och fast att jag vet att han förstår mig så blir han sårad av mig(tror jag). Och han bör inte bli det, om han verkligen förstår mig. Så han kanske inte förstår mig trots allt.. ÅH! Det är det här jag inte orkar. Jag orkar inte förvirring och jag pallar framförallt inte såra någon. Eller bli sårad... 
Jag vill ha enkel kärlek bara..

OKEJ - too deep to be me
- så vi stoppar här.


Lyssnar på den här låten nu... Tycker det här utdraget från lyriken passar väldigt bra in på hur jag känner...

"I'll tell you what hurts the most is I should have took the chance

Boy, when you came to me and offered me your hand
Silly of me I thought I'll always have your heart
I had the chance to have all the love oh, how I'm missing now"

Jätteblödig tjej I know.. 
PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...