Drogfri i en vecka.

Äntligen blogging igen! 
Dem senaste dagarna(veckorna?) har jag sovit borta!
Nu sitter jag hos min kompis som nyss drog till skolan. Jag börjar klockan tio så jag drar mig lite här i sängen ett tag till hehe :-) 

I Torsdags sprang jag ute en timma och på Fredagen simmade jag med Nadine en timma. Både lördag och söndag sprang jag på bandet hemma i tjugo minuter. Och ååh, jag strechade ut kroppen rejält igår - superskönt!

Känner mig väldigt hurtig som börjat träna igen, okej.. det har bara gått en månad men det känns ju faktiskt som en evighet när man brukar träna minst 3 ggr(ca) i veckan.

Juste! Jag har varit drogfri i en vecka - vill säga att jag inte druckit kaffe på en vecka!
Det är ett stort steg för mig eftersom att jag druckit kaffe sedan första dagen i sexan typ. 
Har inte fått något återfall ännu(ja, jag är lite ironisk) saknar smaken något förjävligt men känner ändå inte sug efter det.. Jag är kluven i denna situation!

Ska börja fixa mig snart. 

PUSS!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...