Guldklimp från Småland

Inatt sov jag hos Oscar - som typ alltid. Vi åkte till skolan tillsammans(vi går i samma skola) men jag slutade en och en halv timma senare! Nu sitter jag hemma och ska plugga med Nadine. Både Idrott och Historia står på schemat! Vi har prov i 1:a världskriget och, mörda mig inte nu, jag kan ingenting. Fast allra först ska Nadine och jag tillsammans redovisa HLR inför våran lärare - klockan 07.30 i skolan!

Ska äta nu för jag har inte ätit någonting idag. . Här kommer bilder på Dagens Outfit!

Topp_LINDEX | Byxor_KappAhl | Skor_VAGABOND | Väska_INDISKA

Måste ge feta creds till min väska! Hittade den på en loppmarknad i Småland för endast 30 kr! Och helt ny och fräsch är den :-) Har letat runt efter en flätad väska(och rottingväska) här i stan men har inte hittat någon som jag tyckt om så blev överlycklig när jag såg denna guldklimp hänga där så fint!

PUSS!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...