Mango(en intern sak)

Inatt sov jag över hos min kompis igen. Har sovit där hela förre helgen och denna helg också. Jag älskar att sova över hos folk, vet inte varför men jag diggar det verkligen. Fast jag måste vara trygg med personen också, annars ogillar jag det starkt! Whatever.. 

Idag var jag med Nadine i stan, kollade efter en jacka och kan inte bestämma mig ifall jag ska köpa en baseballjacka eller en jeansjacka

Här är en av den nya tröjorna jag köpte igår. En vit baströja från Mango med "Mango" tryckt på bröstet i guld.
Mango är en intern sak mellan mig och Oscar hehe. Så jag var tvungen att köpa en tröja med trycket på! 

Och ja.. egentligen bör jag träna. Men Fuck it. Orkar verkligen inte. Är så nöjd med mig själv precis som jag är. Men vill träna för hälsans skull... SUCK!

Hade Tigerjeansen till tröjan och vita låga Converse! Helt simpelt och helt nice..

PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...