Romantik och Blommor

Fredag började med att bara ta det lugnt hemma, jag gör så nästan varje Fredag - bara landar efter veckan som gått liksom.

Lördag var jag med en kompis och sov över - samma med Söndag och då hade han även lagat supergoooood middag till mig när jag kom dit! Blev så glad, det var nästan för romantiskt, jag tror aldrig någon lagat riktig mat till mig sådär förut.

Valborg igår firades igår i min kära hemtrakt Kärrtorp. Dans till spansk musik, vattenpipa och mycket skratt!'
Var med Klara och Nadine hela kvällen och vi stötte på bekanta här och var :-) Senare på kvällen drog jag hem till min kompis igen och sov över än en gång - Men tredja gången gillt  för inatt sover jag hemma igen!

Två bilder från igår, vädret, alla blommor och knoppar - AAH! det är så underbart! :-) 


Puss!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...