That's why

Hej!
Jag vet att mitt bloggande suger men jag har sovit borta nästan varje dag den senaste månaden.
Just nu sitter jag hemma hos min kompis Oscar som förövrigt ej är hemma - nej, jag orkade inte följa med :-P Har bara sovit ca tre timmar i natt och ska upp tidigt imorn eftersom att jag ska ner till Småland.
Pappa och hans familj har en stuga i Älghult så vi alla ska ner dit imorn. Kommer nog bli kul. Ska plugga och motionera hade jag tänkt :-)
Asso f*n vad min blogg suger. Jag har bloggat så himla dåligt under senaste veckorna! Inga Outfit-bilder eller något! :-( ååh... Och ja, bättre blir det inte. För nere i Älghult finns inget internet. Knappt någon mobiltäckning heller - men det ska bli sköönt!
Lyssnar på den här låten nu - såå bra!
PUSS! hörs på måndag!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...