KK.

Inget snusk. KK, Kvinna i Kavaj.

Helt ärligt så har dagen varit sådär. Jag sov dåligt och vaknade på helt fel sida. Jag fick utskällning av mitt ex. Jag har varit sur hela dagen. Eller smått irriterad. Jag har varit lättretad och allmänt osocial. Jag blev retad av mina syskon som tycker det är kul och inte verkar fatta när jag inte orkar. 
Önskar att jag hade en klon av mig själv, som fattade mig. 

Men trots mitt oacceptabla humör på släktmiddagen(Mormors födelsedagsfirande) så var det en trevlig kväll :-)
Roligt att träffa några av kusinerna. 
Det här hade jag på mig, på första bilden gör jag den typiska angelica-minen. Svårt att hålla mig för skratt.. Vilket resulteras i den andra bilden.

P.s Måste ge cred till Mormor som alldeles själv sytt lampskärmen. Superfin, verkligen! Den är jättemaffig och påminner mig om en blandning mellan en bröllopsklänning och en tårta!



Svart kavaj med blå fodring_H&M | Vitt linne_TOPSHOP | Svarta Jeans_BIKBOK | Armband(Close up aka klicka här)_TOPSHOP | Hade blåa små stenar i öronen och vita Converse.

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...